Технології змінюються щоденно та прогрес в сфері бізнесу помітний не так явно, як на індивідуальному рівні. Сучасні розробки трансформують ряд онлайн та офлайн процесів.
Додатки доцільно використовувати для налагодження комунікації між виробниками та аптечними мережами. Вони допоможуть визначити та встановити бюджет на рекламу, перевірити раціональність використання коштів, виконанням домовленостей та дотримання дисципліни.
Результати домовленостей, терміни звітності та періодичність вносяться в програмний сервіс. Отримані аналітичні дані візуалізуються. Менеджери фармацептичних компаній та аптечних мереж аналізують звіти, працюють над удосконаленням внутрішніх процесів та взаємодії.
Для аптек використання ІТ програм також вигідне, адже вони можуть контролювати дотримання домовленостей та оплати маркетингових котрактів.
Також хочемо відмітити, що для аптечних мереж відкриває можливість використання додаткових функцій для контролю внутрішніх стандартів.