Одна з причин, по якій електромобілі досі не витіснили з доріг машини з двигунами внутрішнього згоряння, полягає в тому, що бензин набагато простіше зберігати (і заповнювати його запас), ніж електрику. Власне, саме це і є головним аргументом на користь використання викопного палива. Людство навчилося отримувати електроенергію від сонячного світла, вітру, води, що тече, хімічних реакцій і навіть океанських припливів. Але запасати отриману електрику набагато складніше, ніж нафта, вугілля або дрова. Електричний струм в сарай не склалося і в бочках не наллєш.
Втім, майбутнє вже настало і в цій сфері, про що красномовно свідчить реалізований Ілоном Маском проект Tesla Hornsdale Power Reserve, що представляє собою енергосховище потужністю 100 МВт і ємністю 129 МВт/год в Південній Австралії. По суті, мова йде про гігантську батарею, яка запасає енергію, що виробляється вітряками електростанції Neoen Hornsdale. До цього найбільшим енергосховищем був комплекс AES Energy Storage на 30 МВт і 120 МВт/год в Каліфорнії.
Два згаданих вище проекта – це приклади пристроїв (навіть швидше об’єктів), здатних запасати надвеликі обсяги енергії. Паралельно в усьому світі йде робота над акумуляторами з іншими інноваційними характеристиками, такими як, наприклад, надмалий час заряду. Так, на Міжнародному автосалоні в Детройті компанія Samsung продемонструвала нові акумулятори ємністю до 94 Ач, що заряджаються з нуля до повного обсягу за 20 хвилин.
Згідно із заявою Samsung, електромобіль на такому акумуляторі здатний проїхати приблизно 600 км. Інші компанії тим часом експериментують з швидкознімними акумуляторами.