Основні принципи GDPR

Регламент GDPR оснований на 6 основних принципах, які дозволяють захищати персональні дані та регулювати роботу:

  1. Законність та прозорість. Обробка персональних даних можлива лише за згодою користувача.
  2. Конкретні цілі. Організація повинна пояснити з якою метою проводиться збір персональних даних.
  3. Мінімальна кількість відомостей. Збір та обробка інформації здійснюється у відповідності до заявлених цілей компанії.
  4. Точність та достовірність інформації. Компанія забезпечує видалення та виправлення некоректної або недостовірної інформації.
  5. Обмежені терміни зберігання. Як тільки поставлена ціль досягнута, інформація видаляється.
  6. Конфіденційність та безпека. Компанія повинна захищати персональні дані від незаконної обробки та несанкціонованим заволодінням. У випадку витоку інформації, компанія зобов’язана повідомити клієнта протягом 3 днів.